Tuesday, July 5, 2011

Program Kemasyarakatan (Keluarga Angkat) Bersama FRU Unit 5

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Setiap cuti hujung semester pasti ada aktiviti Kor SUKSIS...
Cuti sem kali ni tiba la giliran aktiviti Program Kemasyarakatan yg sudah termaktub dlm silibus Kor SUKSIS...
Aktiviti ni berlangsung dri 11hb Mei 2011 hingga 15hb Mei 2011 di Unit 5 Pasukan Simpanan Persekutuan (PSP 5) Ipoh, Perak.. Seramai lebih kurang 35 anggota FRU yang terlibat secara langsung dlm pengambilan anak angkat dri Kor SUKSIS UiTM Shah Alam...
Banyak aktiviti yg berlangsung selama 5 hari 4 malam di Unit 5 FRU... Tapi ada la 2 ke 3 aktiviti yg aku tak trun sbb dok sibuk "beraktiviti" bersama keluarga angkat aku, Abg Cha, Kak Long n Mak angkat aku... Dak2 lain duk sebok gotong royong rewang masak kat surau, aku plak p mandi air terjun ngan fmly agkat aku... hehehe... Time kasih kat fmly agkat aku yg menjaga kebajikan aku selama aku duduk di situ... =)

Meh ler tgk2 gambo ape yg aku n mber2 aku wat kat sane...
slamat berenjoy !! =)


wajah2 keluarga agkat bersama anak2 agkat masing2..

rehat kat R&R


...Gotong-royong bersihkan surau...


fenomena luar alam...hehehe


...lawatan ke PGA briged utara Ulu Kinta...



...latihan kawad asas rusuhan FRU dan merasa kepedihan air dri watercannon...









...sukaneka bersama anggota FRU...


komandan FRU Unit 5










...malam terakhir yasin, ceramah dan kenduri...






...hari last... bye2 FRU...








Tatatata ya FRU Unit 5...  
Semoga ukhwah yg terjalin ni akan berkekalan smpai bila2...
ade jodoh pasti ketemu lg... InsyaAllah...=)

1 comment: