Wednesday, February 2, 2011

Pekan Labis Dibanjiri Manusia

ASSALAMUALAIKUM W.B.T

Pelik tapi beneran....Pekan Labis telah dibanjiri oleh manusia.Kejadian dilaporkan berlaku pada 22 Januari 2010 yg lepas...Ia nye berpunca drpd gegaran aktif gelombang Pilihan Raya Kecil (PRK) DUN N.05 Tenang yg bakal menenggelam kan teros Pekan Labis.... lebih kurang 20ribu manusia membanjiri Pekan Labis untuk mengiringi calon parti bertanding UMNO dan PAS untuk ke pusat penamaan calon. Hampir majoriti nya adalah penyokong UMNO yg terdiri drpd anak tempatan dan seluruh Negeri Johor..... manakala selebih nye penyokong PAS yg agak nye di import dari Kelantan kot....ahahahaha...

Time tu abg aku pun turut membantu jentera UMNO dan BN bersama2 mengiringi Tok Ai yg merupakan Calon UMNO....aku nak gak turun padang, tapi terlalu byk aktiviti plak kat tmpat belajo aku ni haa...lagi2 plak ujan memanjang....cam ne la nak balik....aku nak mntak maaf kat otai blogger Pro kerajaan Wak Jengkol sbb tak dpt balik Segamat dan amek gambo utk blog Wak Jengkol....harap dimaafin....

kat bwh ni aku sertakan beberapa gambo penamaan calon di DUN N. 05 Tenang....



Datuk Shahrir Samad
abg aku(tengah)






seksi nye dia...hehehehe

doa kan bala sesama islam..ishk3

calon UMNO/BN Tok Ai(waris Tok Tenang)

calon PAS cikgu Mala





*sumber - foto abg aku
              - blog2 mesra kerajaan
  

No comments:

Post a Comment